söndag 10 juni 2007

En lång vecka?

En hel lång vecka utan ett endaste ord i bloggen, vilka fasoner!? Vad kan det bero på?! Vädret? Umgänget? Ja säg det... Tänker inte ge mig på någon större sammanfattning men man kan väl kanske dra slutsatsen att jag har haft så trevligt och varit så upptagen att jag inte behövt underhålla mig själv med datorn så mycket! Igår och idag har vi legat på Orbaden, tänk att jag skulle hinna med det också! Det trodde jag inte, men detta ser ju ut att bli en riktigt bra sommar. Tre dagar kvar tills jag åker, tre dagar alltså! Det är inte särskilt lång tid... pendlar mellan att det känns bra och dåligt men inga topp eller bottennoteringar åt alla håll så det är ju fint. Igår hade vi lite sommarkväll, vi var nio människor hemma på mammas gård och spelade kubb och tp, himlarns trevligt! Några tog sig ner till tranan senare men inte jag men vi möttes upp på Max sedan efteråt. Fick lite trevliga bilder men min kamera hade någon lyckats fippla bort både blixt och auto fokus så man kan säga att det är rätt suddigt.. var några andra som hade kamera iaf :)
Ja annars? Fick jobba både torsdag och fredag, väldigt välkomna pengar! Var i stugan i onsdags med Jen.. Nu ska jag ut o promenera lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar