onsdag 13 juni 2007

Soy sueco

Nu befinner sig Malin i Spanien, ett soligt varmt och väldigt fint Spanien.. Min första gång i Spanien har jag kommit på, vi har citron- och apelsinträd i trädgården! Och jordgubbarna hänger röda och fina på plantorna... Tänkte så här att jag nog inte kommer att använda denna blogg så mycket i sommar utan i stället skriva på resedagboken där jag heter Mallat. Eftersom detta är en resa helt enkelt! Men så är det mycket lättare med foton där också och foton tänker jag uppdatera då och då! Har redan slängt ut två stycken mindre bra knäppta från min lilla balkong. Jao, hoppas att ni har det bra där hemma, jag har det bra än å länge. Det känns bra faktiskt, har kanske inte hunnit känna efter så mycket ännu men ja, vi får se om det kommer någon längtan när jag lägger mig. Har precis lagt barn och jag har läst Peter Pan på spanska, man kan fråga sig hur mycket JL förstod :) Men han var nöjd iaf så! Här är en direktläng till min sida på resedagboken --> http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&section=journey&journeyId=191760&userId=103997

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar