måndag 13 augusti 2007

I'm back!

Ja vad säger ni? Tjejen har överlevt ännu en sommar utan Sverige på ett prima sätt. Årets sommartrip är nu avslutad och jag kan inte säga annat än att jag haft ännu en kanonsommar!

Är nu hemma i Bollnäs för att packa om och försöka träffa så många som möjligt innan planet mot Kos går på torsdag. Dagen har spenderats till stor del på stan tillsammans med Malin och Irma och så Emma en stund. Lilltjejen hade blivit stor och både sitter och leker! Kikade på deras hus en sväng och måste säga att tapeter i sovrum och vardagsrum var oerhört snygga. Har även hunnit med en sväng till farmor och farfar och lite umgänge med lillebror. Nu ikväll har jag varit hos Tessan och umgåtts och även där var det någon som hade växt. Jösses, Fronda! Jag fick nästan en chock och tror fortfarande hon bytt ut katten mot en ny... Tokiga Vicky har gått och blivit sjuk igen men jag tänker då träffa henne imorgon ändå så får det gå som det går med sjukeriet. Nu är det natta och morgondagen ska jag tillbringa med lillebror till att börja med.
Nu hörs vi snart igen hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar