tisdag 14 augusti 2007

Futball

Stod utomhus och pratade ett tag för en stund sedan men frös så mycket att jag var tvungen att fara, termometern i bilen visade 15 grader. Hua, jag är van vid det dubbla om nätterna så inte konstigt att jag frös! Skönt att fara tillbaka till värmen på torsdag. Och skoj!!! For hem och har nu kikat på slutet av Valencia- Elfsborg, kan tänka mig att Jose satt hemma och såg också och tyckte det var skoj att de spelade på ett svenskt lag.

Dagen har jag tillbringat med lillebror, nästan hela dagen på vevlinge. Vi har byggt sandslott och spelat kort. Han har badat men jag tyckte det var aningen för kallt.. Stod i vattnet och kastade boll iaf. Men jag är ingen badkruka, det var inte många alls som badade, och bara barn av de som badade...

Under kvällen har jag varit ute i Västbacka, ätit mat, tårta och spelat spel med vännerna. Mycket trevligt! Och det är bara att inse och erkänna nu, vi håller nog på att bli vuxna. Vi blev ju skräckslagna för några gånger sedan då vi satt och diskuterade tvättmaskiner, sedan har det fortsatt.. Idag var det skurmedel, falsk reklam o barnafödande. Bland annat! Ja, vi lär nog erkänna och inse att de är några nya av våra samtalsämnen, visst har vi mycket skvaller och annat kvar också så det är lugnt, än så länge är vi inte gamla iaf. :) Vuxen kan jag bli men inte gammal. Idag på stranden frågade ett barn mig om jag var Theos mamma..

Nu ska jag ta och sova en skvätt och imorgon när jag vaknar ska jag packa och stänga igen resväskan så det är klart och jag är redo. Hade tänkt lägga ut lite foton från allt möjligt de senaste dagarna men alla sladdar har inte hittat fram ännu så det blir en annan dag. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar