onsdag 15 augusti 2007

Grattis Malin

Idag har Malin fyllt år så ett Grattis till henne! Vi firade henne igår och det var trevligt.

Idag har jag packat och varit på stan en sväng, tagit det ganska lugnt och skönt. Klockan fyra hämtade vi upp Malin på jobbet och for ut till henne och kikade på hus och allt, mycket fint måste jag säga! Vilka fina hus de hittar. Hästen var lite tvär och ville inte alls komma in, jag stod och skrattade åt Emma o Tess som försökte få tag på den i hagen, själv stannade jag utanför och vaktade ;) Två söta små lurvar till katter hade de med... Sedan var vi till tranan och åt ett gäng, vi verkade nog lite fisförnäma som begärde både glas och bestick. Maten var god och mätta blev vi. Så for vi hem till Emma och har suttit där och spelat spel nu till för en stund sedan. Jag har avslutat packningen och väskan vägde runt 13 kg, perfekt! Nu tänkte jag sova en sväng och imorgon klockan tio i elva tar vi tåget ner mot Arlanda, kl. 18.20 går flyget mot Kos och Lillan har skrämt upp mig massvis nu ikväll men Lena säger att det inte är så farligt.. Tja, vi får väl kanske se imorgon, ska bli hemskt spännande och sjukt roligt! Jag har faktiskt lite resfeber av någon anledning, det händer inte ofta kan jag tala om! Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar