tisdag 28 augusti 2007

Nu rullar det på i vardagslunk

Väcktes sju imorse av en lillebror som ville bli hämtad av storasyster på fritids. Jag lovade inget utan lämnade öppet. Var då vaken tidigt och for ut till Malin och Irma och umgicks med dom hela förmiddagen, mycket trevligt! Vi tvnördar uppdaterade oss och varandra på alla våra teveserier och lekte med alla bebisarna. Efter det for jag till bibblan och lånade alla böcker till nya kursen för att kolla igenom o se vad som verkar vettigt och bra. Sen hade jag inget för mig så hämtade upp lillebror på fritids vid två och vi for och handlade, var tvungen att stanna i bilen för att höra klart Musses lopp.

Ikväll har pappasläkten varit här på middag. Jag hade ställt till och lagat en mixpaella och jag får väl skryta lite och erkänna att den var väldigt god! Alla åt och tyckte det var gott. Inte illa för att vara första gången och jag har ju smakat en hel del paellor ;) Sedan har vi skjutsat ut kusin till Växbo och jag måste säga att jag är impad av grabben, helt grym på musik! Jag vill också!!!


Nu tycker jag nog att det är läggdax och vad jag ska sysselsätta mig med imorgon har jag ingen aning om, är ju en del friidrottsfinaler....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar