fredag 31 augusti 2007

Frost

Picnicen ikväll ströks då folk var lite för sugna på bbq-potatis och på picnic finns faktiskt ingen ugn. Det löste sig mycket bra ändå och vi for ut till Malin o Christoffer och grillade istället, där fanns ugn till både bröd o potäter! Kött, kyckling, tomater, championer, majs, vitlöksbröd, bbqpotatis, potatissallad, tzatsiki och bea stod på bordet. Jodå, vi blev mätta kan jag tala om! Blev en trevlig kväll såklart.

Nu har jag o Vicky skjutsat hennes syster till Runemo och där visade bilen -1.5 grad kan jag tala om! Salt/sand bilden mötte vi också... Och idag 31 augusti är det frost på bilen så man kan skriva på den! Jösses alltså, augusti, detta måste vara lite rekordtidigt, eller? Snö i slutet av oktober ifjol, när kommer den i år? Visst kommer det att vända och komma lite värme igen, det gör det alltid. Eller? Du, man vet inte alls nu längre. Bara vi har snö i jul är jag nöjd! Så kan jag gärna hoppa över den där slaskiga gråa kalla tråkiga tiden också. Natta nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar