söndag 3 juni 2007

Mobilfri dag

En hel lång söndag utan mobil... Kom på inatt när jag fick sms att jag lovat följa med L o vakta barn, något jag helt hade glömt bort! Så det bar av och blev en trevlig dag, soligt och varmt och min solbränna har blivit ännu snyggare? Nja, lite solbrillor är nog kanske borta.. var noga med att smörja mig idag ;) Mobilen blev kvar hemma i trappen av nån konstig anledning, jag var tvärsäker på att jag stoppat ner han i ytterfacket på väskan.. men nix.

Igår var mycket trevligt, lite för-förfest hos T med Em och vin, sedan gick vi ner till V där det var massa massa människor men vi höll oss till dom vi kände igen, trevliga männniskor alltså ;) Lite upprörd virrig fotboll, kubb, kortspel, vin, människor = Trevlig kväll! Hoppade Tranan och tog prommisen direkt till Max och fick sedan lyxig bilskjuts hem med V o J. Nu ska jag nog traska ner till bäckvägen och hämta en cykel... eller be om bilskjuts så att jag kan hämta en kamerasladd först innan jag hämtar cykeln? Well, tack för en trevlig kväll igår och ursäkta att jag varit onåbar idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar