söndag 17 april 2011

Uh la la la

En kalashelg med fredags bbq i värmen och utflykter både lördag och söndag som avslutas med ett samtal med små älsklingarna, mer i den stilen tack.


Igår tog vi en lite tur runt hälsingland och letade djur, hittade både rådjur, tranor och till o med en älg! Björnarna höll sig dock undan till min besvikelse... Tussilagor vimlade det av i dikena och nu tycker jag våren hittat även till Bollnäs. Idag var solen framme igen och nog var det iaf +15 grader ute så jag följde med mor med vänner upp till Järvsöbacken för att njuta av lite snö och sol men inte för att åka skidor. Team Andreas, Järvsölaget i Körslaget kom och sjöng några låtar, tv4 var där och filmade och det var massor av människor. Hamnar jag inte i tv nästa lördag blir jag förvånad då jag hade olika filmkameror rakt upp i facet flera gånger...
Nu har jag just pratat med mina barn på andra sidan atlanten en stund och hört vad de haft för sig i helgen och nu är det sovdags. Laddar för jobbvecka som leder mot påsk. Påskskinka blir det då, mm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar