onsdag 25 maj 2011

La la la?

Tiden bara rusar på och nu är vi halvvägs igenom ännu en vecka, vad händer egentligen? Efter att ha räknat tändstickorna till samlingen på jobbet har jag kommit fram till att det bara är tolv skoldagar kvar. Oj!

Ikväll har jag varit och fått information om läkemedels hantering inför arbetet i sommar. Det blir spännande det där. Det första de gjorde var att slänga fram ett "prov", tack för den! Jag hoppas det gick bra men man kanske ska lära ut någonting innan man testar någon på det, eller? Well, jag är ju "bara" lärare...

Nu tänker jag se på finalen av American Idol, min favorit från början är med, inte illa tippat! Synd att vi aldrig fick till de där tipplapparna i kuvert som jag pratade om, eller har ni gjort det ni som är kvar? Go Lauren! o Heja Ryan Seacrest.

Sen tycker jag bara att alla kan hålla en liten tumme för mig, tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar