onsdag 11 maj 2011

Tankspridd

Är falskhet att visa att man är glad då ens vän får vara kvar? Är det inte mer falskt att låtsas att man inte bryr sig då man är glad? Det är väl falskhet om något. Att ljuga leder ingen vart, sanningen kommer alltid fram och ärlighet varar längst. Kom ihåg det! Lite funderingar såhär när jag sitter och ser på big brother.

En annan fundering som dök upp för någon dag sedan är om det heter harsyra som har-syra eller harsyra som hash-yra? Ni vet sånna små gröna blad som växer i skogen o som man kan äta...

Sommar ärmen har kommit tillbaka och ikväll gick jag till bilen vid 9.45 i t-shirt och kort yxor i 16 grader, så himlarna skönt. Bäst att passapå o njuta man vet aldrig hur länge värmen stannar i detta landet.

Det finns några människor som jag saknar så att det gör ont. Att jag sedan blivit helt utbytt och bortglömd gör ännu ondare och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. 

Det var allt för mig för ikväll. 

1 kommentar: