söndag 13 juli 2008

En snabbis till Stockholm för fem minuter och en pizza...

Igår var det dop dags för Truls, mer rapport därifrån kommer. Det är bara inte mycket bloggande i mina fingrar för tillfället. Känner mig väldigt stressad, är inte hemma nånting, jobbar när jag är hemma och ja, jobbar? Hela tiden.. Är ledig torsdag-fredag iaf, vill så fruktansvärt gärna vara ledig lördag-söndag!!! Well, efter dopet igår tog jag och Lena en sväng till Stockholm där hon skulle se en lägenhet, det tog inte många minuter och sedan var vi klara. Då åt vi lite sen for vi hem igen.

Jag har två frågor;
Fråga 1: Är det nån som vill med på hela parken gungar den 25e juli och som tycker vi ska köpa förköp?
Fråga 2: Någon som har lust att se Mamma mia (Kanske i Gävle?) nån kväll i veckan? Sex and the city funkar också...

Nu ska jag röja här, farmor o farfar kommer visst hem i veckan och här är just nu ett bombnedslag med saker precis överallt, så blir det när man inte har tid! Hejsvejs, ska röja nu, och handla, sedan börjar jag 13.30. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar