måndag 1 november 2010

Måndag på måndag

Oj vad dålig jag var på att blogga förra veckan och i helgen trots att det hänt smått och gott och rätt mycket! Det kommer det kommer :) Nu har vi haft måndag igen och tiden rullar.

Jag och bebis började dagen med en höstpromenad med både vantar och mössa på, tänkte ta en sväng i lekparken men bebis var inte glad så hon fick sova 30 minuter i bilen medan jag tankade och tvättade rutor sedan var hon fit för sångstund på biblan med andra bebisar. Då vi kom hem tog jag twinsen till tennisen där de idag inte spelade någon tennis alls utan cyklade ist, min L kan cykla helt själv utan stödhjul nu, när gör man det i Sverige? Hon har susat fram på sin balanscykel ett tag innan och nu fixar hon att pedala galant med! Efter tennis fick det allt bli en nap som de båda glatt tog, tack för den! Bebis däremot tvärvägrade och nöjde sig med 30 min i bilen idag, pruttunge! När alla var vakna igen lekte vi i lekrummet en sväng så var det dags för middag och bad. Smärtfri dag, skönt ;) När jag är klar och påväg ner till mig hör jag W ropa "Malin, I just want to tell you something" okej tänker jag och stannar i trappan, hör hur W kommer springandes och med världens sötaste léende tittar han på mig och säger "Älskar dej". Aaaaah.


Kvällen har jag spenderat hos Marte med Vanesa, 90210 och Gossip girl. En hel vecka kvar till nästa nu, det är inte sant!

Denna outfit gav mig en gratis burrito på Boloco igår, wihu ;)

Btw är min mor här om 48 timmar bara vulkanen på island håller sig lugn, den får gärna vänta ett dygn extra om den nu ska sätta igång... 10 månader sedan jag träffade lilla mamsen, I can't belive it! Jag har lagt upp ett fullspäckat schema för oss med några trevliga överraskningar. Natta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar