torsdag 4 november 2010

Resor hit och dit

Mamsen är här, sover sött i mitt rum som alla andra av mina gäster. Nej men nu är ju klockan ändå snart sovdags för mig med så det är okej. Vi har shopshopat idag, well mest mamma, jag fick en fin kofta bara medan hon fynda massor. Så har vi såklart lekt och myst med barnen som alla är fine med henne nu, tog en liten stund för E att mjukna men så har hon ju faktiskt haft feber också.

Nathalie kom över nu på kvällningen och vi har bokat Chicago. Klart o beställt, den 19-21 november far jag, Natta och Vanessa till Chicago, ska bli mycket roligt. Så kom A hem nu nyss och sa att det kanske blir Florida i december med, hoppas hoppas hoppas - håll tummarna snälla ni, jag behöver verkligen lite sol. Imorn far jag och mamma norrut för att se lite mer av New England, vi ska upp till Stowe, VT. Det är där familjen Von Trapp, kända från Sound of music, nu är bosatta, det är också där Ben och Jerry bor, ni vet dom som gör galet god glass. . . Jag tror på en mysig helg här. Först sova och jobb imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar