söndag 13 februari 2011

Det är okej hörni

I torsdags flyttade det in en ny tjej hos mig och so far går det riktigt bra. Vi delar så himla många intressen hon och jag, glass tex. och att gå i mataffären och kolla på allt som finns i flera timmar. ;)

Idag åkte vi skridskor på förmidagen sedan nattade vi några trötta små barn innan vi for till Braintree på au pair möte, jag o Julia var mest in to maten men visst var det väl trevligt att chitchatta med lite folk. Roligast var det ju att träffa alla som Caroline from Sweden pratat om och som kom med henne, måste ju godkännas av mig såklart! Tog med henne ut på lite övningskörning ikväll och då hamnade vi på Starmarket, köpte 12 olika sorters glass och provade rulltrappan för kundvagnar. En bra dag och sluta oroa er, She's ok!
12 olika smaker på glassen och provsmakning med poängning ikväll
Min sambo



3 kommentarer: