torsdag 3 februari 2011

Hold it against me

Jag kommer nog aldrig bli bästis med iTunes, jag fattar inte riktigt grejen liksom... För att kunna få in musik på ipoden måste man göra det via itunes, eller? Om man lägger in ny musik i itunes kommer det inte automatiskt till ipoden, men lägger man in där beblandas det med gammal musik så vet man plötsligt inte var det är och så får man lägga in allt på ipoden igen vilket resulterar i att jag har typ 4 stycken av alla låtar vilket ju bli lite störande. Vad gör jag fel?

Den här dagen har varit mycket upp och ner, misstförstånd, klarhet, ovetande, glädje och så har jag varit på ett hemligt toppmöte. Med barnen gjorde jag papier maché på eftermiddagen och med E drog jag igång stort play dough bak på fm. Istapparna växer sig större och större då det snöar lite, regnar lite, solar och smälter och fryser på igen hela tiden. Nu ikväll hörde jag att det visst ska bli snöstorm tisdag-fredag nästa vecka också, härligt härligt. Plus att vi ska få en del snö på lördag, är det inte nog snart? Bara inga av mina kommande flyg bli inställda är jag ändå nöjd för jag ska få åka ifrån snön och till värmen några gånger här. Imorn däremot bär det av norrut för skidåkning, tubing och kanske även lite skoteråkning, hoppas hoppas.

1 kommentar:

  1. Fattar inte riktigt hur du menar nu men ja får i inte samma låt flera gånger iaf, lägger till i iTunes å synkroniserar. Har lagt in från musik från datan plus skivor om d spelar nån roll

    SvaraRadera