onsdag 23 februari 2011

I'm back from paradise

Planet landade 7.15 igår, vi var hemma vid 8.30 med sovande och trötta barn som stoppades direkt i säng. När det var gjort gick jag ner i källaren och checkade in för mitt flyg idag. LAX, here I come!

Florida var helt fantastiskt awesome och jag får berätta mer sen o lägga bilder på facebook men här kommer en snabb update.

Vi har badat i havet, badat i poolen, chillat i hottub, åkt coola golfbilar, fiskat från bryggan med människor som satte räkorna på kroken åt oss, sett pelikaner, åkt STOR båt, djuphavsfiskat, blivit räddade mitt på havet, haft delfiner hoppandes runt båten, sett otroliga solnedgångar och haft strålande solsken, blå himmel och massor av värme varenda dag! Bra semester med andra ord. Här kommer några bilder, nu ska jag packa för ikväll far jag på semester i två veckor som sagt.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar