onsdag 2 februari 2011

Det är okej

Skype i 3 timmar med vännerna då man är isolerad hemma pga 24 timmars snöande, 2 timmars ösregn i minusgrader och så 2 cm hårt hagel på det, det är väl vänskap det? Fick en skön slapp sovmorgon fram till 10.30 imorse sedan sysselsatte jag tre glada barn med lite fingerfärg tills de alla var både gula, gröna, blå och röda i ansikte och på armar. Pop i badet efter det och så hade hela förmiddagen sprungit iväg. Jag W och E hade ett grymt danceunderwearparty en stund innan det blev cocktail lunch och en liten vilopaus. På em tog vi med alla barnen till mallet för lek och middag, där hittade jag en svensk pappa i lekrummet med en Kånken och så upptäckte vi att hela mallet stängdes kl 5 idag, what?
Nu är det dags att säga tack och godnatt och jag kan hälsa er att jag är lite nervös för imorgon. Vad hände liksom? Men det är okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar