tisdag 1 februari 2011

Boston snow party

Ni vet Boston är ju famous för "Boston tea party" som väl svenskar också hört talas om? Nu är det snöhögar så stora och mer snö på intåg så det på nyheterna pratas om att ställa till med ett "Boston snow party" - dumpa snöhögarna i hamnen! Just precis nu kom det också upp under school closings att barnens skola är stängd imorn, det visste vi redan men jo. Idag fick de sluta 1.30 istf 3 också, that's just how it is. Nu sa de att det inte varit en hel skolvecka sedan 10 januari.

Efter att twinsen kommit till skolan och jag o E lekt och jag kämpat hårt för att få henne att säga Malin så blev jag ledig. Ägnade alla mina lediga 5 timmar åt att packa och plocka, det går mer och mer framåt och jag ber om ursäkt att jag ältar det, måste bara bearbeta lite ;) Har lyckats rensa rätt bra idag och allt som jag tänker ge till mina kära vänner är nu i lådor och kassar och det är en hel del. Ikväll har jag tvättat tre maskiner så nu är allt rent, redo att packas.



Började jobba kl 3 igen och hade en lugn och mysig eftermiddag med snälla barn. Nu laddar vi för snowday imorgon, ska väl försöka ta oss ut i snön en sväng och kanske blir det lite bakning eller något annat spännande också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar