torsdag 17 februari 2011

Sprin, vår, sommar, solsemester, summer, vacation, springbreak, presidentsweekend. VÄRME!

Hej bloggvänner! Nu var det länge sen, I've been kind of busy. Har träning med Carro för fulla muggar, hon sköter sig o gör som jag säger för det mesta, haha. Nejdå. Jag försöker vara snäll och ge henne plats och jeg liker hon veldig godt. Vi har det bra tillsammans och att vara två au pairer vore ju helt outstanding. Har varit mycket tid spenderad hemma med rutiner och sånt ändå denna vecka men idag tog vi med Bella till the discovery museum, det var mysigt och jag tror hon gillade det. Helt fantastiskt väder här idag med sol och +11, vårjacka o tygskor funkar alldeles ypperligt och just FYI så tar jag tillsammans med 25 andra bekanta ett plan mot Florida imorgon där jag stannar tills på tisdag och där det dessutom väntas sol och +28 hela helgen. Jag har packat tunikor, bikinis och hoppas innerligt att min utväxt ska försvinna. En väska för Sverige är också packad och så en för Californien, det känns som jag kommer bo i väskor ett tag framöver, det gäller att planera bra.. Nu ska jag krypa i sängs så jag orkar upp o skjutsa min käre vän Marte till Logan imorn. Detta var en kortuppdatering och nu blir det nog tyst fram till tisdag. Have a nice weekend!

1 kommentar:

  1. Malin nu hänger jag inte med? Ska du till Florida också? Och Californien?

    SvaraRadera