måndag 18 maj 2009

Emotional

Jag har blitt en riktigt gråtkråka. Nu är jag rödögd efter season finale av One Tree hill också, förra veckan var det Greys. Jag har väl aldrig gråtit så lätt förrut, men det gör inget. Säsongsslut på Gossip Girl med, visst var det bra men inte som avsluten på alla andra serier... en vän gjorde mig sällskap vid min jättetv ikväll. Innan det provade jag på zumba med Nina och en annan tjej. Zumba alltså, hört talas om det? Mycket mycket roligt!!! Lite som afro fast mer fart o andra rörelser. Inte alls som afro egentligen alltså förutom att man ska swinga hipsen och att de är dansigt. Skoj iaf så det blir garanterat fler gånger. Ledaren var också trevlig.

Annars har ännu en måndag passerat, måste säga att tiden går fort, redan tisdag imorn o snart helg igen ;P Vad jag går o funderar på för tillfället är om jag ska slå till på att köpa en ny dator då denna verkligen inte är hundra, ibland surrar den (skulle tro det är fläkten..) så att jag tror den ska sprängas? Behöver också köpa ett nytt batteri till den för vad är det för vits att ha en laptop om man inte kan flytta den? Frågan är alltså om jag ska satsa på batteri och på att försöka få någon att fixa datorn. Eller köpa en ny då. Ja, jag vet icke.. det är ju det där lilla med att jag är i amerikat och får alltså tag på en dator med amerikanskt tangentbord, efter lite research på nätet så verkar det inte vara några svårigheter att fixa dock. Då kommer jag till ett andra problem som är mac eller pc. Jag är ju van pc och har aldrig riktigt blivit vän med de macar jag träffat på. Men de sägs ju vara fina... Ja jag vet inte alls varför jag ens funderar på en mac? För att de är mycket billigare här än i Sverige? Tja, inte billigt men billigare. Jag kan egentligen inte ett gnutta alls om datorer så jag får nog göra mer research och försöka hitta någon kunnig att fråga. Ett litet krav från min sida är att det går att köra Sims 3 och där har vi ännu ett argument till varför jag bör köpa en ny, skulle tippa på att denna inte riktigt håller måttet för det. Moah, jag vet inte, vi funderar vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar