lördag 16 maj 2009

På en lördag?

Det är någon liten rackare som verkligen inte tycker att jag ska ta tag i träningen på allvar. Lördag fm, Malla är taggad och har packat väskan för en timmas simning, kommer upp i köket och kan konstatera att det är en STOR bajshög dumpad mitt på uppfarten. Jahaja, tji på dig men någon bil blir det inte på några timmar. Gick upp igen för att se om de fått bort den men nähe då har rackarna tagit paus och lämnat högen plus lastbilen. Varför tycker de så mycket om att jobba med vår trädgård just på lördagar? Nu laddas mp3'n med batteri och ny musik så ska jag ge mig på att promenera till Newton center, det tar ca 10 minuter med bil så det borde gå. Vi får se hur långt jag kommer...

1 kommentar:

  1. det måste va en himla stor bajshög, läskigt :)
    vi hade iof en gigantiskt hög här förra veckan mestadels hästbajs tror ja, luktade inte ett dugg så d va inte så läskigt :) jag e ju lite tråkig så ja skulle ju vilja ha typ svart :)

    SvaraRadera