söndag 24 maj 2009

I got a feeling

Alternativen för dagen var beachen, poolen eller mallet. Nu sitter jag här tre par skor, en klänning, två t-shirtar, två sockor och ett lipgloss rikare så ni kan ju gissa vad det blev. Är det inte fint att man blev rikare på allt man "fyndade" än att man blev fattigare på pengar? Jag behöövde ju verkligen allt jag hittade idag med. Faktiskt. Nästan. Men det var fina saker! Där var två klänningar till som jag lämnade kvar.

Har förresten besökt en ny delstat idag, New Hampshire med mottot Live free or die. Undra vad som gäller för Massachusettes? Vi var då till ett nytt mall som tydligen var bra med tanke på shoppningen. Och valet att shoppa istället för att ta beachen eller poolen var tydligen också helt okej då det verkligen vräkte ner vissa stunder då vi for hem. Vi hamnade till o med vid änden av regnbågen! Ska det inte finnas något där? Lycka eller en skatt eller något? Tja... vi såg då inget.. nej inte ens vägen utan jag körde på känsla! Ikväll har vi varit på bio, Dance flick, tja kanske inte riktigt min favorit movie men nog var den rolig. Ni vet en Scary movie typ.. Den gjorde narr på dans filmer, Dirty dancing, Fame, High school musical, Step up.. Ah ni fattar.

Googlade lite Massachusettes nu och vad får jag se, allas vår älskade Joey är född här i Newton! Undra när han kommer på besök nästa gång? Något motto hittade jag dock icke. Bättre lycka nästa gång. Nu ska jag läsa min bok där jag nu lärt mig att lilac är syrén.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar