måndag 25 maj 2009

Memorial day

Hur har dagen tillbringats? Jag var hel ledig som många andra au pairer men tydligen inte alla... Tog sovmorgon och sedan vid elva vandrade jag upp till poolen med kidsen och A där det vankades poolparty, eller? Massor av ungar, föräldrar och två andra aupairer, pool, sol, värme och bbq. Man kan ha det sämre? Full fart, livat, lekigt och roligt på en ledig dag. Vid två infann sig lugnet, alla begav sig hem för ett nap och ensam var jag kvar med solen på topp. Två långa timmar hann jag njuta helt ensam av lugnet, i poolen, på stolen, på marken. Två timmar av lugn gör mig uttråkad och rastlös så när poolen fylldes med barn igen var det inget problem. Nina kikade över då hon slutat och vi badade i den 30 gradiga poolen och fick oss lite grillad middag, eller mycket grillad middag. Nu har vi avslutat med att se en film, PS. I love you. En mycket mycket bra dag kan jag konstatera. Ett sista grattis såhär i slutet på dagen till min vän Victoria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar