lördag 16 maj 2009

Sluta tjata öststatspakt

Hade tänkt se schlagern på datorn ikväll, undra om det går? Istället fastnade jag nu framför filmen The nanny diaries, jag har läst boken men visste inte att det fanns film. Tja, schlagern kan väl vänta lite till. Går ju inte att undvika att se vilka som vann. Så Norge, jaha där fick alla som tjatar att det bara är öststaterna som vinner nu för tiden. Nej tänk om det faktiskt är så fortfarande att det är bästa låten/framträdandet, men att de senaste råkat komma från länder som vi inte gillar musiken från. Tänk om. Ja, jag har ingen aning om hur Norges låter men det ska jag ta rerda på. Tippar på att den är bra. Sveriges var ingen jättehöjdare så jag är inte förvånad över att vi inte vann, igen. Nog kan vi vinna vi med om vi bara får till rätt vinnare nån gång. Jaha, det var det. Jag jobbar för tillfället, A och D är på bröllop, barnen är i säng men sover icke. Vi mötte grannarna på em och det slutade med att vi for till mallet och åt middag. En mamma, en nanny, en aupair och åtta barn! Konserten imorn är visst utomhus och det är förväntat att regna, toppen! Det var väl tänkt att regna idag med så jag hoppas på samma sak för morgondagen....

Förresten äter jag jordgubbar o glass just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar