fredag 15 maj 2009

Kiss 108

Har precis avslutat ett nattsuddigt skypesamtal med Järpvägen och sedan tvättat bort dagens värme som kom upp i 25 grader tillslut. Jodå, började med regn och film på biblan men slutade med en vettig promenad med dubbelstrollern. Jag tror förresten L försöker med något, hon hälsar glatt på alla unga killar, och det finns faktiskt en hel del här omkring pga Boston college. Vinkar och smilar in sig, och vem kan motstå det? Då de där lite äldre människorna som bara ääälskar barn kommer så blir det varken Hi eller en vink förns jag ber henne göra det då de pratar med henne. Ja, hon vet nog vad hon vill ha :) W han sitter mest och latar sig i vagnen, eller njuter ;) L hon gick hela vägen upp för backen hem hit för andra gången denna vecka idag. Och än en gång; den backen hej hå!

Var tänkt lite fest och utgång ikväll vilket jag såg framemot men ändrade planer; Nina och fick tag på biljetter till söndagens utsålda (?) Kiss 108 konsert så här kommer vi! Tjoho jag är ju big fan av allt som har med musik att göra o speciellt live och här väntas massor av bra artister. Jippiejaho, fin helg! Jobbar imorgon kväll men det ska nog gå fint det med. Nu ska jag strax brumma iväg i min gröna audi till Nina och se på lite film. Jodå, detta är jobbarhelgen för vi jobbar allihopa just denna helg. Iofs är det ju inte helt tokigt för då blir vi ju mer lediga en annan gång kanske? Well, jag iaf :) Struntsnack i Mallas blogg, det var längen sen? Tiden finns inte, jag prioriterar annat och har ingen lust. Det gör inget, it's my place o jag har även tappat bort besöksräknaren så kanske är det inte ens någon som är in här längre! Väntar på att Ida ska göra underverk med min blogg nu snart så jag får lust igen. Men lugn ida, inga höga förväntningar!

Ville ju egentligen bara tala om att jag ska på konsert, vilka kommer då kanske du undrar?
The Veronicas, Jada, The white tie affair, 3OH!3, Black eyed peas, Matt Nathanson, The all american rejects, Sean Kingston, Ciara, Akon, LMFAO, Ashley Tisdale, Soulja Boy, Jesse McCartney, Flo Rida. Hela laguppställningen! Jag kan inte säga att jag vet vilka alla är men jag vet att jag tycker att många är bra av dom jag vet. Annars är det denna låt jag går och sjunger på dagarna i enda för tillfället, kanske inte världens bästa då man jobbar med två tvååringar som tar efter precis allt man säger och gör....

1 kommentar:

  1. ja d va inte många man kände igen men va spelar d för roll när man fr live musik :) jag har faktiskt en önskning att du ska nån gång i framtiden ändrå min färg på bloggen, har lessnat på brunt å orange=) ha en trevlig helg!

    SvaraRadera