lördag 16 maj 2009

Grattis Norge

Syttene Maj och eurivison seger på nästan samma dag, vilken höjdare! Upptäckte precis att det är sjuttonde maj i europa nu, jag har inte stenkoll på datumen är borta. Har lyssnat på låten på youtube nu.

Ursäkta men, vilken jäkla engelska! Och kan han verkligen sjunga? Nej tycker folk verkligen att den är bra? Tacka vettja Norge ifjol! Hur var hela tävlingen, var det inte bättre låtar med? Var det ett bra år eller ett dåligt år? Kommer det bli några hits? Tell me! Jag kommer väl förmodligen inte höra dom ändå om ni inte skickar mig några låtar som är bra då....

2 kommentarer:

  1. Hej Malla!

    Jag tycker dock att Norges låt är lite mysig :P hihi. Men i övrigt så tycker jag att tävlingen iår var lite bättre än vad det har varit tidigare år. Inte någrra riktigt outsiders som det har varit tidigare. Ha en super trevlig dag/kväll på konserten :) Kramar

    SvaraRadera
  2. haha ja tyckte också om norges låt, riktigt härlig tycker ja :)

    SvaraRadera