lördag 30 maj 2009

Soligt Back Bay

Dagen började lugnt och fint med att jag läste klart For better for worse som såklart slutade lyckligt. Nästa bok är tvåan i Stieg Larsson triologin. Förresten läser A The girl with the dragon tattoo, som nummer ett Män som hatar kvinnor heter på engelska. Lite skoj. Nåja, dagen fortsatte då E kom över och vi tog the T in till downtown för att köpa sushi som vi satte oss i parken och lunchade. Mycket gott får jag säga! Efter det tog vi en liten shoppingstros på Newbury st för att sedan ta en sväng till the esplanade där det var Earth fest med musik och grejer. Vi fick massor av smakprov av allt möjligt och det är hemskt fint där nere. Vatten, grönska, människor, båtar... Me like! T hemmåt och sedan har jag tagit ett dopp i poolen med hela grannskapets barn, fått i mig lite grillad mat och nu sitter jag för mig själv uppkrupen i soffan och ser på John Tucker must Die innan det är dags för hockey. Lite bilder från dagen kommer här, enbart på moi! ;)

Jag gillar min vita tunika! Jag gillar min blå-vita tunika med, och min svartvita, tänk vilka bra köp! Shoppa shoppa shoppa... Här är den blåa ---->

1 kommentar:

  1. Har du gått å blivit sushifrälst? ;) Jag vill oxo sitta i en park å äta sushi!
    Vi har VARMT å SOOOL!
    Mammut

    SvaraRadera