torsdag 19 februari 2009

19.9 kg

Jag är nog något slags packningsexpert. När jag åkte till Spanien vägde min väska precis på kilot vad den fick göra, samma sak till Grekland, inchekningspersonalen sa "se och lär" :) Och det utan att jag hade provvägt de hemma då.. Nu packade jag väskan igår och sakerna jag lagt fram fick plats perfekt och vågen visade 19.9 kg. 22 får jag ha! Så nu ska jag på stan och handla några böcker till mig och någon present, plocka bort några kläder och sen så är jag nog där på 22 kg. Jag har inte alls särskilt mycket kläder med mig men kanske för mycket egentligen, varför släpa med sig en massa när man kommer vilja shoppa nya kläder att använda? Onödigt. Sen har jag funderat på fotoalbum, foton osv men jag har ju med datorn och framkalla kan man faktiskt göra där borta med, lika bra att inte släpa alltså! Måste väl smycka mitt rum för det kommande året med lite bilder på nära och kära. Ush jag börjar faktiskt bli lite "nervös" nu. Eller, det känns jobbigt att lämna alla, säga Hejdå, ush! Jag har väl aldrig haft något större problem med det? Men det är ruskigt lång tid nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar