måndag 2 februari 2009

Lyckades ta mig hem igår trots en tågbiljett som var giltig dagen innan, tack konduktören! Det var tur det gick ett tåg den tid som min biljett sa... Kilade runt i huvudstaden igår så fötterna blödde, men vilket härligt väder! Sol och torra gator, inte dåligt. Här är vitt vitt vitt fortfarande... Ambassadbesöket gick smärtfritt vilket var otroligt skönt, var in och ut på cirkus 1.5 timme.

Stängning idag så jag börjar sent, ska ta och fara nu snart. En hel arbetsvecka till, så himla roligt! Men var tar "fritiden" vägen? Nej nu ska jag se om bilen startar i denna hyperkalla stad. Hej!

1 kommentar:

  1. Vilken tur du hade Malla att det var en konduktör med glatt humör som jobbade :-) Men hur kom det sig att du åkte hem nästa dag? Missade du datumet, eller tyckte du det roligt i huvudstaden? :-)
    Eller var det kanske det underbara vårvädret som höll dig kvar? :-)

    När åker du över till staterna då? Vi måste ju ses och kramas lite innan du åker :-D

    Vad roligt att du får jobba! Jag skulle gärna vilja jobba, men har inte tid :-( Ha det bra! Kram

    SvaraRadera