tisdag 17 februari 2009

22 kg

Med stora steg.... Så var det sex dagar kvar! Har fått lite mer information om resan nu. En man vid namn Per (vad annars?) kommer möta upp mig på flygplatsen tydligen, mig o en till tjej som jag nu haft lite kontakt med. Kanon!

Jag är som vanligt den senaste tiden vid den här tiden ruskigt trött men ska försöka hålla mig vaken ett tag till, har vaknat mitt i natten flera nätter nu. Beror det på pigghet eller kan det månne vara lite nervositet som smyger sig på?

Jobbade idag på det stället jag varit i tre veckor, roligt att komma tillbaka då ett barn säger "ÅH vad länge sen jag såg dig!" Och då var jag där senast i fredags ;) Annars var det en rätt tuff dag... Tänker tacka ja imorgon också ifall de ringer om jobb men sen på torsdag har jag tagit ledigt. Fredag har jag inte bestämt mig helt om ännu. Får se hur det går med packning, umgänge och ärenden... Packning ja? Handbagageväska har jag bestämt mig för, och så min orangea resväska på något vis, får se hur mycket den väger då jag packat i allt. Är det något viktigt som inte får plats då eller om den blir aldeles för tung så får det väl bli ryggsäcken också. Frågan är hur användbar den kan vara under året? Visst den är jättebra men ryggsäck har man väl då man hm, vandrar? Backpackar? Tja, ska vara sista månaden då? Men nja, jag tror lilla rulleväskan är bäst ändå.

Eftermiddagen/kvällen har jag faktiskt spenderat med lillebrodarna, jag fixade stuvade mackisar och köttebullar och så kikade vi på tv'n. Ja, ett år var det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar