onsdag 4 februari 2009

På riktigt

Nu ska ni få höra att igår kväll då jag kom hem låg här en liten avi om att ett rek. brev väntade på posten. Vad har jag beställt? Tänkte jag då men kom snart på; kan det månne vara visumet som är så snabbt? Ja tänk för att det var det! Och när jag insett det så blev jag såklart orolig för att det kanske gått så snabbt för att de blev nekat, men icke! Här har jag det, ett visum giltigt i USA i ett helt år och jag är så glad. Ska jag vara ärlig har jag varit väldigt osäker och inte riktigt vågat ta ut något alls ännu men nu hörni, nu kan jag börja planera och "packa" också! Ikväll är det jag och klädbärget mot alla andra, ska få klart allt sånt ikväll så det är lite ordning och reda här. Det lutar nämligen åt att jag får fortsätta jobba under nästa vecka också... :) Ska ringa o kolla imorn så det inte är någon såndär nedrans "polare" som behöver jobb. Nä nu ska jag rita ett ebrev till andra sidan vattnet och tala om den glada nyheten!

1 kommentar:

  1. Jaaa!! :-D Stort grattis Malla!
    Jag är så glad för din skull! :-)
    Innerst inne så tror jag att du har packat din resväska, men bara inte gjort det i praktiken. Men som du skriver, nu är det du och klädberget mot alla andra! :-D

    Åh, vad glad jag blev! Perfekt att få en trevlig nyhet innan man ska sova hihi (Även om jag såg det först på Facebook ;-)

    Kramar!

    SvaraRadera