söndag 15 februari 2009

Allt och lite till

Vet ni vad jag gjorde igår? Åkte längdskidor! Och skoter! Och dessutom längdskidor i 70 km/h och madrass i 60 km/h, det var skoj... Dock fick jag inte åka så mycket då alla tyckte det vore så himla dumt om jag skulle bryga någon kroppsdel såhär en vecka innan. Det var ruskigt fint väder och igår var vi ute på isen i solskenet. Tyvärr var vädret sämre idag så jag har suttit inne precis hela dagen. Kolla han på skotern!
Mot kvällningen igår var mormor och morfar hit på middag och jag hade bakat en väldigt god alla hjärtanes dag tårta. Det var ju trevligt att träffa dom en sväng, det kan dröja...
När klockan tickade mot åtta var det dags för melodifest med lite vänner vilket var trevligt, även det kan ha varit sista gången på ett bra tag... Ska jag säga något om melodifesten så var väl alla låtar igår bättre än de förra veckan? Annars är jag inte så värst engagerad...
Hela dagen har jag försökt formatera min dator men det går sådär, gör ett nytt försök just nu och sedan tänkte jag ge mig på att försöka packa. Fasen folk packa så himla långt i förväg och tänker så mycket, jag ska vara borta ett år, man kan inte få med sig allt! Som mormor alltid sagt "allt finns att köpa där". En väska ska jag försöka hålla mig till och det ska nog gå, det är skorna som är värst, och handbagaget. Där har jag inte ens nån väska ännu men jag tänkte försöka ge mig ut på väskjakt med en vän imorgon. Vän vän vän, vad jag kommer sakna? Jo tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar