tisdag 24 februari 2009

Här är jag! På ett hotell i Stamford, CT. Hoppsansa!? Hur gick detta till? Resan gick fint men var bra dryg, jag har redan massor av foton att visa er men det får dröja ett tag till. Nu ska jag kila ner och se om jag får reda på hur och nära familjen hämtar upp mig på torsdag sedan är det information till sju ikväll då det blir pizzamiddag. Låter det inte bra så säg? Att säga hejdå ïgår var rätt jobbigt, men inte så jobbigt som dagen innan... Hade flygsällskap hela vägen och nu är vi sex svenskor som såklart hänger ihop här. Rum delar jag med J från Luxemburg som ska bo granne med mig och så en tjej från Thailand som jag inte riktigt förstått vare sig vad hon heter eller vars hon ska... Sängarna är stora och sköna, jag var först till vårt rum och var generös och valde den bästa ;) Hoppas att ni alla har det fint!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att höra att du är framme och mår bra :) Ser med spänning fram emot att se lite bilder och att höra om hur familjen är! Kramar i massor!!

    SvaraRadera