lördag 7 februari 2009

Det är väl lugnt?

Jodå dagarna rullar på som sagt. Efter jobb igår for jag på sjukhuset och fick en "spruta" och en blå ring målad på armen, den ska jag fylla i om den försvinner då jag dushar och gå runt med tills på måndag. Än så länge har det inte hänt något och det vore fint om det fortsatte så. Efter fick farmorn och farfarn ett besök av mig vilket jag tror var uppskattat, hem på lite mat och sen var jag ner till Malin en stund. Tidig kväller hur som helst då jag steg upp aldeles för tidigt.

Planer för idag? Jo tack. Ska strax ta en sväng ner på stan och försöka fixa en hel del, köpa vad som behöver tas med i ett år, fixa fram några presenter och så skaffa något gott att dricka tills ikväll. Vad händer ikväl hörni? Jo det som har gått mig mer obemärkt förbi i år än någonsin. Undra om det är förnekelse från min sida? :) Melodifestival, vad är det? Nej någon sån är det väl inte i år då jag inte är hemma? Hoppar man inte över alltihopa då? Nehej, ikväll drar det igång och jag hinner ju med tre omgångar innan det bär iväg. Det är många år jag varit på antingen delfinal, final eller både och men inte i år. Nix pix. Hur det känns? Jodå... Har lyckats luska ut att svt kör play live på internet ;) Ska träffa Emelie ikväll iaf då det ryktades om att gå ut och dansa lite. För mig är det iaf ett måste att se melodifestivalen, sen är det bandy kl 17 också men det känns som det kan bli tajt.

Vet ni vad jag skulle behöva? En kabinväska, en sån där liten rullväska ni vet. Helst jätteliten så de inte väger den då jag åker med all min elektroniska utrustning som nog kommer väga en del... Tror min orangea får bli resväskan, den är inte jättestor men hyfsat. Sen får storryggan följa med som extraväska med skor eller något i, kan väl vara bra att ha där borta? Well, vi får se. Ingen brådska ännu, 16 dagar kvar!

Detta blev ett till helt bildfritt inlägg, så ruskigt tråkigt men det får väl bli ändring där om tre veckor. Ska försöka få till en lite färggladare blogg också, just nu är det ruskigt trist.

1 kommentar:

  1. Weeee va kul! :) Planerna som smeds(?) igår måste bli av! Jag dör om jag får åka till the big USA. :) Tack för en trevlig kväll igår. Ha det bra! :)

    SvaraRadera