fredag 30 januari 2009

Heja Bollnäs!

Vet ni var jag befinner mig imorgon vid den här tiden? Stockholm och inspelningen av körslaget! Det ni ;) Mamman vann biljetter och tar med mig ner, det får ju duga det i år då jag missar hela schlagercirkusen. Och jag som hade så många planer för lördagen redan men detta är ju ett måste :) For ner på stan efter jobbet och shoppade lila kalasisar att ha under någon av alla mina svarta klänningar, för nog måste man visa vilka man hejar på?

Appropå jobb så fick jag en vecka till idag, med ledig på måndag så det är jag väldigt glad för! Fortsätter det såhär så kommer jag ha en fin grund till amerikat. Nu har ni koll på läget och mer än så blir det inte nu för gud vad jag har saker att göra, ska börja med att få lite middag nu och sedan försöka åka nånstans o fixa det sista med visumpapprena, sen är det bara att hoppas på att jag har allting som behövs för annars är det rätt kört. Far väl söderut imorn fm och så kommer jag "hem" igen på måndag em. Vi hörs! Kom ihåg o rösta på Team Hanna på lördag! Förresten fick jag smaka en sån lila fin tårta igår och det var väldigt gott, fick också fina blommor för examen av farmor o farfar. Tack o Hej igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar