söndag 4 januari 2009

Vi gratulerar...

Så var man 23 år då. Några rynkor har jag inte kännt av än dock, kan bero på kylan som stramar åt. Imorse då jag for till byn för att se på bandy var det -25 grader! Det har varit en smärtfri åldersövergång i år, jag tror 23 är en väldigt bra ålder. Förutom lite hemskheter som vi diskuterade igår.

Igår umgicks vi tjejer och som Malin skrev var det som det brukar bli då vi ses, väldigt trevligt. En lördagskväll i lugnan ro, fika, Körslaget, tjatter, skratt och lite spel. Jag fick ett jättefint halsband av tjejerna också! Ett sliverhjärta.

Idag var jag i byn och såg när lillebror spelade bandy och hej vad duktiga dom är! Jag behöver nog träna aningen mer på min skridskoåkning, dock avstår jag gärna i denna kyla... I eftermiddag har det varit massor av människor här och fikat då jag fyllde igår och mamma idag, som vanligt ;) Vet ni vad jag fick? En mp3spelare som man kan se på film i! Haha.

Vet ni mer vad jag gjort idag? Skrivit ut hela vårt examensarbete! Och levererat vidare till Emma som leverar till T som leverar till M, hej!

Annars då? Väntar samtal från staterna ikväll, var på bandy igår, ska på bandy på tisdag. Annars finns inga planer alls men på torsdag far jag till Vemdalen och skidar! (och opponerar. . . )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar