onsdag 21 januari 2009

Bollnäsbo

Idag lämnade jag Umeå bakom mig, staden där jag bott nu i 3.5 år och trivs ruskigt bra, back to Bollnäsbo en sväng. Vem vet vad som händer sen? Näst är väl att se om jag blir NY-bo i ett år eller ej, ska boka visumtid imorgon och fortsätta jaken på en läkare som vill skriva på ett papper. Förslag någon?

Städningen och besiktning gick fint, sedan har jag fått umgås mycket med kusinerna i några dagar vilket alltid är roligt. De kommer vara jättestora nästa gång vi ses! Troligen . . .

Det blir väl en såndär lugn och rätt långtråkig hemmavecka nu, och några veckor till. Hoppas på att få jobba någon dag men jag tvivlar. Annars blir det långt, jag har en del att gå igenom, sortera, fixa och ordna iaf men att göra det hela dagarna är heller ingen höjdare. Jag ska inte sitta på kontor när jag blir stor. Vet ni? Jag är förskollärare! Ifall ni missat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar