torsdag 1 januari 2009

Ut med det gamla, in med det nya

Så var det gamla året utfirat och det nya infirat. Vi stod på den omtalade balkongen och skålade i pampange som jag och Lina vunnit i kvällens tävling. Jo förstår ni det var quiz i fem delar med lag bestående av par, och det enda paret som inte var ett par blev såklart girlpower och vann! Vi var faktiskt helt enormt duktiga på allt utom dansbandskampen. . . Inget att skämmas över va?

Idag tog jag en promenad och hamnade på pizza och film vilket satt toppen. Efter det har jag varit på Bollnäs blås nyårskonsert där det var filmmusik som tema och det var riktigt bra! Man kanske skulle ta och damma av den gamla saxofonen som ligger här i skrubben. . . Nu har jag nyss sett ET som ju faktiskt är en mysig, om än lång, film.

Förresten har jag fått en ny match idag också, familj i NY, 45 min från Manhattan med flicka 6 veckor. Vi får se hur det utvecklar sig men magkänslan är way better än sist... Imorn ska det pluggas så nu väntar sängen. Hej och hoppas alla hade en bra gårdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar