måndag 5 januari 2009

Många samtidigt...

Sedan familjerna började höra av sig har jag funderat på om man är "låst" för andra familjer då en familj hör av sig, eller om de kan höra av sig samtidigt. Nu vet jag. Dagen innan julafton blev jag accepterad och sedan har det varit massor av helger men ändå har tre familjer hunnit höra av sig. För idag dök det upp en ny och nu har jag förflyttat mig från norra östkusten rakt över landet och landat i Kalifornien, i Silicon Valley strax söder om San Fransisco. Tre barn på 10 år, 3 år och 9 månader. Men jag tror fortfarande familjen norr om Manhattan hänger kvar. Familjen utanför DC blev det nej till. Ja, nu vet jag i alla fall att jag inte är låst! Vänta jag glömde det roligaste! Som många vet är mitt namn långt med alla mina namn (som prinsessorna...!) och hela sista namnet får inte ens plats. Det första namnet jag har är inte mitt tilltalsnamn men i USA tycks de tro det för i mejlet står det: Hello Ulla, ja läser man lite noggrannare i min ansökan så tror jag visst man kan se att mitt namn att föredra faktiskt är Malin. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar