torsdag 22 januari 2009

En första dag

Idag har jag arbetat min första dag som förskollärare. Tidigare har det varit den; "Jag pluggar till förskollärare" och så har man jobbat som barnskötare då, men nu så!

Just nu försöker jag få någon ordning på papper, det blev lite kaos imorse då jag kl 8 fick veta att jag helst skulle ha börjat kvart i... Sånt är väl livet som springvikarie! Hoppas jag får springa lite mer.. Inte mig emot. Har just nu ingen ordning på allting och hittar inte vartendaste dugg. Ska försöka få lite ordning imorgon och styra upp allt jag inte hann med idag, om jag int får jobba då men jag tvivlar, fredagar brukar ju vara lugna. Har fått en läkartid nu efter lite fina trix så nu fattas bara att boka visumtid som jag också ska fixa imorgon om jag hinner. Men annars så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar