måndag 12 januari 2009

Latdag

Efter fyra dagar i fart låg jag däckad i soffan igår kväll, och idag har jag inte kommit längre än att sätta mig här. Har varit i Vemdalen sedan i torsdags och haft det toppen. Åkt skidor två hela dagar i kanonväder! Varit på afterski och försökt hänga med i allt på kvällarna. Inte en enda lugn stund tror jag. Att åka skidor var väldigt roligt, backarna var fina och solen strålade, det blåste inte ens särskilt mycket uppe på toppen! När jag fyller 25 önskar jag mig nya skidor...
Nu ska jag slutföra opponerandet och sedan vet jag inte. Har försökt ringt och boka en tid för hälsoundersökning idag men "det prioriteras inte". Vilket leder till att jag blir irriterad, har hittat ett privat ställe där de gör det för 940 Jvla kronor. Jisses! Glöm det. Får fortsätta jakten nästa vecka för nu behöver det fokuseras. Visumpapper ska också fyllas i men det får bli på onsdag, eller torsdag, för passet mitt är i Umeå och det vore tokigt om det blev något fel.

4 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar bild! Jag vill också vara i fjällen och åka skidor :-)
    Jag var så illa tvungen att kliva upp, jag måsta skjutsa Tobbe om jag skulle ha bilen hihi :-) Men det var skönt att vara uppe måste jag säga.

    Jag hoppas du hittar någon som kan göra din hälsoundersökning, annars så kan jag göra det - Helt gratis, och resultatet kommer att bli 100% frisk ;-D

    SvaraRadera
  2. Ja det va ju dumt att ja inte frågade dig då, tänkte faktiskt tanken där ett tag men sen tänkte jag att det skulle bli för drygt för dig eftersom ja inte visste om ja fick hämta aron 17 lr 19. men det va ju synd att ja inte frågade då.
    hoppas du hittar nån som kan kolla din fiska kropp :)

    SvaraRadera
  3. ja det va ju idiotiskt att ja inte fråga, men ja överlevde ju iaf men det had eju vart trevligt:)
    Ja jag hoppas det löser sig men ja ska väl inte hoppas på för mycket

    SvaraRadera
  4. Haha, är jag fortfarande lika "bullig" i ansiktet? Och har jag leendet kvar? :-D

    SvaraRadera