söndag 18 januari 2009

Mallas fönsterputs AB

Nu har jag putsat mina 8 fönster skinande rena! Nja, så bra det kan bli men jag tycker då det blev himla bra, strålande. Har också fixat storrummet och möblerna, kök och badrum kvar och så en sista sväng överallt, detta går ju finfint. Ganska tungt att släpa runt på möbler när man är ensam men jag är van och överlever! Dock hade det varit mycket lättare om man varit två... Rätt trist utan någon tv att lyssna på också men det löser jag med att se annandagsderbyt som jag bara sett live än så länge, i väntan på att svt snart börjar sända Sverige-Finland live på webben, vilken kanonkanal! Tur jag betalat tv licensen . . .

1 kommentar:

  1. ne du kan väl tyvärr inte det, e ju inte säkert att d blir nå heller men vilket fall som helst tror ja att du kommer att ha de riktigt bra ändå :) jag e fri hela nästa vecka, lr tisda ska ja å aron till gävle men annars e ja hemma, lr jag måste ju plugga också men ja hämtar irma på dagis vid 15 så varje dag efter det kan jag :)

    SvaraRadera