måndag 20 juli 2009

Att planera lugn och ro

Planer för kvällen? Sitta helt i min ensamhet med tvn och bekanta mig med min nya dator. Har haft den en månad och knappt hunnit använda den. Var har den senaste månaden tagit vägen? Tiden bara springer på fortare än fortast.. Har väl egentligen mycket planer för kvällen, många saker som ska fixas men allt ska göras från soffläge, hoppas det är något spännande på tvn. Jag ska lägga ut bilder, skicka bilder, ta emot bilder, uppdatera resedagbok, kanske få iväg några mejl, lära mig hitta i datorn och kanske kanske spela lite spel. We'll see. Med detta tempo är det väl dags att sova strax. Ska börja med en dusch då vi haft 82 F idag, det kan jag tala om är varmt och skönt, sisådär 27 skulle jag tippa på. Morgonen tillbringade vi på The country club med att träffa lite nytt folk, många au pairer som kommer denna tid. Eftermiddagen har vi tillbringat hemma i den lilla uppblåsbara poolen. Ingen bebis ännu men det är nog bra nära nu...

English;
Been at the Country club today, a lot of new au pairs. Of course everyone's from Germany! But it's fine, most of them seems nice :) We got a little pool at home now too so that's good, the kids can play and I don't have to be in the water! Waarm weather now and I hope it stays :) No baby yet but everyone thinks it's a girl so I should recomend your name Nina :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar