måndag 27 juli 2009

Hot hot hot

Underbara värme, snälla stanna! Idag har det varit hett, strax över 30 grader har vi glidit omkring i. Började dagen lugnt och gick över till grannen för att leka lite, bestämde oss för att ta ett dopp i poolen och jag stoppade mina barn i kärran medan grannpojken tog sin motorcykel... Svalkades av i poolen som faktiskt var lite kylig idag innan vi gick hem och tog en ordentlig tupplur, barnen i 2.5 timma och jag i en timma, ruskigt skönt. Efter det var vi bara hemma och nere i lekrummet där ac:n gör sitt och håller oss svala. Till middag fick W i sig sex köttbullar!!! Inte illa pinkat, svenskmat går hem där. Kanelbullar, raggmunk, pannkaka, messmör, morot-äppelsallad och makaroner med ketchup! Tror inte jag hunnit bjuda på så mycket mer än det. Ikväll var jag iväg på zumba och kom på hur roligt det är igen, hoppas jag kommer iväg fler än en gång denna vecka . . . Just nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan kasta det i tumlaren och sedan sova. Imorgon väntas 88 F och partly cloudy så förhoppningsvis blir det stranden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar