lördag 4 juli 2009

Happy 4th of July!

Idag är det dags att fira, för mig blir det andra gången av 4th of July firande. Jag och Karin kommer nog aldrig glömma förra gången. Undra om denna dag blir lika minnesvärd? Hoppas på i positiv bemärkelse i så fall. Jag ska snart hoppa i bilen och köra en timme ut till Plymouth där jag ska spendera dagen, kvällen och natten med en stor fest. Låter som det kan bli bra!
Grattis förresten till mamma, mig, mormor, farmor och alla ni andra som är stolta bärare av de namn som firas i Sverige idag!

3 kommentarer:

  1. Vart har du tagit vägen? Tycker det har varit glest med uppdateringar :) Har mor farit hem nu?

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte jätte mycket för presenterna :) Dom var jätte fina! Och kommer absolut komma till användning :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Malin, hallå? Har du inte fått mitt sms? Tack så jätte jättemycket för sakerna :) mycket fina! Bad mor din om ditt telefonnr, så nu hoppas jag att jag får tag på dig nångång. Testade med ett sms idag, men vet inte om du fått det? :) Kram kram

    SvaraRadera