onsdag 8 juli 2009

Update

En snabb liten uppdatering får det bli. Jag ber om ursäkt, till er och till mig själv. Mamma har varit här, det ska jag berätta om senare. Det har varit fjärde juli med tillhörande firande, det ska jag också berätta om senare. Just nu håller jag på och spenderar så mycket tid som möjligt med Nina som lämnar oss på tisdag. Ush, jag tycker inte att hon ska åka men så är det ju. Ska fara iväg och hjälpa henne att packa lite nu, men nu vet ni att jag lever och fortfarande har det bra iaf.

3 kommentarer:

  1. heeej jag vill ha de bilderna som din mamma tog,haru alla ?? Imorgon kommer jag over o har emd mig min minne :P PUSSS

    SvaraRadera
  2. skönt att se att du lever :)

    SvaraRadera
  3. Hej Malla! Usch så dålig jag har varit på att hålla kolla på dig! Måste bli bättring :-) Dygnsrytmen är lite si och så då man jobbar natt.. Men nu är det bara en vecka kvar!
    Jag ser att du har det bra, men hur länge har vi varit borta nu? Är det 4 eller 5 månader?
    Jösses vilja snygga shorts (eller om det är byxor) du har på dig på bilden! Endast i USA? :-)

    Ha det så bra, tänker på dig! Kramar!

    SvaraRadera