onsdag 22 juli 2009

Saknad

Har precis pratat med farmor och farfar, för första gången på snart fem månader. Älskade lilla ni. Jag saknar er. Tror jag ringde på precis rätt dag iaf... :/ Jag håller då alla tummar. Skönt att prata med dom lite iaf. Men varför blir man så ledsen då man pratar med någon där hemma? Det är då man kommer på hur mycket man saknar dom. Well.

Slutade jobba kl 1 idag och tog tag i mig själv, for till YMCA och simmade i en timma, bra jobbat där! Nu drar vi igång igen... Är ledig resten av dagen med och min plan är att ligga inne med dator/bok/tidning/tv och göra ingenting tills någon kommer med en bättre idé.

1 kommentar:

  1. Ja jag tyckte det var dags för en liten uppdatering :) lägenheten ligger på stan vid apoteket. Så då har man nära och bra till allting :) Hoppas att du har det bra också! Kram kram

    SvaraRadera