tisdag 28 juli 2009

Det blir en dag på stranden...

Lovely weather, snälla säg att det är här för att stanna nu. Sjukt vad varmt vi haft det idag, 84 F stod det då jag for hem från gymmet efter åtta ikväll. Tillbringade dagen på stranden med E och alla våra barn, man kan ha det sämre på jobbet. Barnen fick sova en timma i bilen medan vi körde hem och aupairena fick sig en varsin glass innan det var dags att vakna. For direkt till country cluben för mer bad och lite middag. Awesome arms and abs efter det och lite latande i soffan framför Big Brother! Det går ju riktigt bra det här med träningen, haha. Tror jag ska prova Tae kwon do imorgon, någon som provat det? Lite som karate förklara dom och tyckte jag kunde prova det iaf.

Förresten är jag med i sökandet efter au pair nu. Grannen funderar på att skaffa en och ville ha min åsikt på brevet, hon vill förresten ha en sån som mig ;) Men det är ju faktiskt toppen att kunna hjälpa till lite. Någon som läser här och vill komma till en superduper familj? Jag kan nog till 120 % garantera att ni inte kommer bli besviken. Näe nu ska jag läsa om Stella och Sebastian.

1 kommentar:

  1. i dont know what u tell us here!! :(

    miss u guys!!

    SvaraRadera