måndag 20 juli 2009

Ta tag i sig själv även halvvägs på andra sidan jorden

Nu känner jag mig lite ikapp mig själv, jag bara lovar och lovar att uppdatera här och där, foton och info om vad som görs och händer men det är så svårt att ta sig tiden. Nu är det gjort, en lugn hemmakväll och det känns som jag gjort mig lite nytta. Imorgon ska jag ta tag i nästa sak, träningen. Det gick ju bra där ett tag men nu har jag nog ärligt talat inte besökt the Y på en månad, nystart imorgon. Igen. Vill ni ha en bättre uppdatering om vad som händer och hänt just nu rekomenderar jag resedagboken eller för lite bilder facebook. Nu ska jag sova och väderprognosen för imorgon säger 90 procents chance of rain, blir kanske sång och musik på Natick. Det är tur det finns mycket saker att göra här då vädret sviken igen.

1 kommentar:

  1. Är bilden från jennies ställe? Ser störtkul ut!
    mor

    SvaraRadera